طی حکمی از سوی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان؛

فرماندهان پایگاه بسیج دانشجویی شهید اژدری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۰۹:۴۰ | تعداد بازدید: 132

به گزارش مفدا تربت حیدریه، طی احکامی جدا از سوی "محمد علی یعقوبی" مسئول بسیج دانشجویی شهرستان تربت حیدریه، مجتبی رمضان نژاد و زهرا فرزانه بعنوان فرماندهان پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه منصوب شدند. 

متن حکم بصورت ذیل است: 

دانشجوی بسیجی برادر/ خواهر مجتبی رمضان نژاد و زهرا فرزانه 

سلام علیکوم

بنا به پیشنهاد مسئول بسیج دانشجویی تربت حیدریه به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پایگاه بسیج دانشجویی شهید مهدی اژدری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه واحد برادران/ واحد خواهران  منصوب می شوید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت حضرت ولی عصر(عج) و به یمن ارتباط مستمر و بهره مندی از حضور پرنشاط دانشجویان آگاه بویژه دانشجویان بسیجی در پرتو آراستگی به زیور نقوی، رفتار و تفکر بسیجی با بال های علم و ایمان و بهره گیری به جا از تمام امکانات مادی و معنوی نسبت به تحقق اهداف ذیل کوشا باشید: 

  • دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و عمل به فرمایشات و وصایای حضرت امام خمینی(ره)، تدبیر و منویات مقام معظم رهبری و تلاش مستمر برای گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی.
  • حرکت در مسیر وحدت و همگرایی همراه با تکاپوی امیدوارانه و سلوک مومنانه با همه ی دانشگاهیان(اساتید، دانشجویان، تشکل ها)بویژه دانشجویان و مسئولین بسیج دانشجویی. 
  • همکاری و هماهنگی سازنده با بخش های مختلف بسیج دانشجویی دانشگاه و انجام وظایف تخصصی. 
  • به میدان آوردن همه توانایی های خود در راه آرمان های نظام اسلامی. 
  • توجه به ویژگی های تشکل نظام یافته بسیج دانشجویی و تقویت انضباط سازمانی.