به همت بسیج دانشجویی شهید اژدری علوم پزشکی تربت حیدریه؛

دومین نشست هم اندیشی زنان باحجاب یا مردان چشم پاک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ ۰۹:۰۷ | تعداد بازدید: 9

به گزارش مفدا تربت حیدریه در پی پاسخ به سوالات دانشجویان و انسجام بخشیدن به بحث و نظرات نشست قبلی هم اندیشی با موضوع زنان باحجاب یا مردان چشم پاک دومین جلسه هم اندیشی تحت همین محور با حضور حجت السلام ناصح پور امام جماعت دانشگاه و کارشناس برنامه در سالن همایش های ابن سینا برگزار گردید.

حجت السلام ناصح پور ضمن مروری بر بحث های قبلی گفت:اگر تنها از مردان انتظار داشته باشیم که نگاه خود را کنترل کنند یا صرفا از زنان توقع داشته باشیم که حجاب خود را رعایت کنند به آن جامعه ایده آل نخواهیم رسید زیرا هر دو گروه ملزم به رعایت قوانین وضع شده از سوی خداوند هستند و جامعه به صرف رعایت یک گروه آرمانی نمیگردد و از نگاهی دیگر هر کس باید نقش خود را به درستی ایفا کند و عدم انجام درست وظیفه از سوی فرد یا گروهی که هنجار شکنی میکنند توجیه و دلیلی بر کار ما نخواهد بود و عواقب کار هرکس در وهله ی اول به خودش برمیگردد.

وی افزود: تمام اعضای جامعه به همدیگر مرتبط هستند پس اعمال آنان نیز بر افراد آن جامعه تاثیرگذار است و فردی که در یک جامعه زندگی میکند نمیتواند خود را از قوانین آن جامعه مبرا بداند.

گفتنی است در پایان جلسه قرار بر آن شد که برای جمع بندی و نتیجه گیری و پاسخ به برخی دیگر از ابهامات دانشجویان جلسه سوم هم اندیشی نیز تحت عنوان زنان باحجاب یا مردان چشم پاک برگزار شود که نتیجه نظرسنجی تشکیل این جلسه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد. سلسه جلسات هم اندیشی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سه شنبه های هر هفته برگزار می گردد.