برنامه استفاده از سالن های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۸/۰۱ ۰۸:۴۷ | تعداد بازدید: 44

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی، کارشناس مسئول امور تربیت بدنی دانشگاه از اختصاص ۲۶ ساعت استفاده از سالن های ورزشی و خرید ۳۰ میلیون ریال تجهیزات ورزشی خبر داد.

آرش ایل بیگی ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی گفت: با توجه به پیگیری های بعمل آمده با دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان؛ ۱۲ ساعت در هفته برای هریک از  گروه های دختران و پسران دانشجو و دو ساعت جهت استفاده کارکنان معاونت از سالن ورزشی در نظر گرفته ایم که  به طور رسمی از شنبه ۴ آبان ماه قابل استفاده می باشد.

وی ادامه داد: این سالن شامل ۷ قسمت مختلف از جمله فوتسال، والیبال، کشتی، ایروبیک، بدمینتون و تنیس روی میز است و دانشجویان بایستی جهت استفاده از آن دارای بیمه ورزشی باشند که از روز شنبه ۴ آبان ماه با تحویل مدارک به واحد تربیت بدنی ثبت نام خود را تکمیل نمایند. همچنین با توجه به بعد مسافت برای پسران دانشجویان که قصد استفاده از امکانات سالن ورزشی را دارند، سرویس ایاب و ذهاب در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

ایل بیگی ضمن تقدیر از مشارکت معاونت آموزشی در خرید وسایل ورزشی بیان داشت: در راستای بهبود امکانات ورزشی دانشگاه و با مساعدت معاونت آموزشی- پژوهشی تعدادی وسیله ورزشی با اعتبار ۳۰ میلیون ریال جهت رفاه حال دانشجویان تهیه شده است.

گفتنی است برنامه استفاده از سالن ورزشی به شرح ذیل است:

برنامه