اردوی کوهپیمایی ویژه دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۲۰ ۱۰:۱۳ | تعداد بازدید: 82

به گزارش مفدا تربت حیدریه اردوی کوهپیمایی ویژ دانشجویان دختر با حضور پرشور دانشجویان در پارک جنگلی پیشکوه برگزار گردید.در ابتدا دانشجویان با حضور در پارک بانوان از امکانات رفاهی بهره مند و به ورزش صبحگاهی پرداختند. 

 سید حمیدحسینی، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این خصوص  گفت: ورزش های همگانی علاوه بر فعالیت بدنی، خستگی روحی و فشارهای عصبی را ازبین می برد، هیجان را کنترل و یک آرام کننده طبیعی و بدون ضرر می باشد. ورزش منظم زندگی را برای ما لذت بخش و احساس شادابی و طراوت را در ما تقویت می نماید. هدف اصلی ورزش های همگانی ضمانت سلامت تمامی اقشار جامعه به ویژه دانشجویان می باشد و ما نیز با توجه به رسالتی که برعهده داریم تمام تلاش خود را در این راستا بکار خواهیم بست. 

وی در ادامه بیان کرد: دانشجویان علاوه بر امور آموزشی بایستی نسبت به مسائل فرهنگی دانشگاهی و جامعه خود اهتمام لازم را داشته باشند و معاونت فرهنگی و دانشجویی با وجود کانون های دانشجویی مختلف ازجمله کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، همتایاران سلامت، مفدا و غیره بستر فعالیت را در زمینه های مختلف فراهم نموده است. 

گفتنی است در پایان دانشجویان بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شدند تا باری دیگر با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید میثاق کنند.