به مناسبت هفته سلامت روان صورت پذیرفت؛

اردوی کوهنوردی دختران دانشجو در پارک ۸۰۰ هکتاری شهرستان تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۳:۴۸ | تعداد بازدید: 28

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی، اردوی کوهنوردی یک روزه دانشجویان دختر اواخر هفته گذشته با همکاری واحد تربیت بدنی اداره ی تعالی فرهنگی و کانون محیط زیست رستاک برگزار شد.

"آرش ایل بیگی" کارشناس امور تربیت بدنی گفت:  این اردوی یکروزه با حضور بیش از ۵۰ نفر از دانشجویان به منظور آشنایی با طبیعت و استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان است.

وی ادامه داد: این قبیل برنامه ها که به صورت جمعی و همگانی برگزار می شود، یکی از مواردی است که هر خانواده ایرانی بایستی در سبک زندگی خود قرار دهد و این برنامه و فرهنگ سازی در راستای تحقق شعار "نقش خود مراقبتی در نشاط اجتماعی" صورت پذیرفت. 

گفتنی است این اردوی یک روزه که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود و شرکت کنندگان ضمن حضور در پارک جنگلی پیشکوه،زیارت شهدای گمنام و صرف صبحانه به طبیعت گردی و کوهپیمایی پرداختند.

لازم به ذکر است پارک جنگلی پیشکوه یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های استان خراسان رضوی شناخته می‌شود و در حدود ۸۰۰ کیلومتر وسعت دارد. این پارک کوهستانی به حساب می‌آید و در دامنه کوه قرار گرفته است  همچنین دارای جایگاه خاصی در استان خراسان و منطقه شرق کشور است که گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند.